Innocent Hearts conducted three workshops on โProfessional Developmentโ
and โClassroom that Caresโ in the GMT branch. The main aim of these was to
enable teachers to manage students in the changing mental and physical scenario
of today. The workshop on professional
development was conducted by Ms. Nandita Mukerji. It was an interactive session
where the teachers were encouraged to use DI โ โDifferential Instructionโ with
the aim ofโ Enhancing Instructional skills through differentiation and Creative
Teaching Techniquesโ. Here it is emphasized that each child has needs and
problems which are varied and require a different approach. The second workshop
was conducted by Ms. Avneet Kaur a noted
Educational Psychologist from Delhi. She emphasized the need to make the
classroom โStudent friendlyโ making sure the teacher knows her students and
finds a sympathetic solution to individual problems that the students
encounter. The teachers must first love themselves and only then can they pass
on the love and care to their students. On the Third day, Psychologist Mrs. Himani
Mittal shared tips on Effective Teaching with the teachers and motivated them
to update them time to time to meet the demands of the students. Vice Principal Ms. Sharmila Nakra presented a
token of thankfulness to the resource persons. Director Principal Mr. Dheeraj Banati
explained that the management organizes these workshops time to time to help
the educators to stay in touch with the pulse of the future generation.
เจเจจเฉเจธเฉเจเจ เจนเจพเจฐเจเจธ เจฆเจพ เจตเฉฐเจถ เจคเจพเจเจเจตเจพเจเจกเฉ เจตเจฟเฉฑเจ เจธเฉเจจ เจคเจเจฎเจพ เจเจฟเฉฑเจค เจเฉ เจฐเจพเจ เจฒเจ เจเฉเจฃเจฟเจ เจเจฟเจ
เจเจจเฉเจธเฉเจเจ เจนเจพเจฐเจเจธ เจธเจเฉเจฒ, เจเฉเจฐเฉเจจ เจฎเจพเจกเจฒ เจเจพเจเจจ เจฆเฉ เจจเฉเจตเฉเจ เจเจฎเจพเจค เจฆเจพ เจตเจฟเจฆเจฟเจเจฐเจฅเฉ เจตเฉฐเจถ เจชเฉฐเจเจพเจฌ เจธเจเฉเจฒ เฉเจฟเจฒโขเจพ เจคเจพเจเจเจตเจพเจเจกเฉ เจตเจฟเฉฑเจ เจ
เฉฐเจกเจฐ-17 เจตเจฐเจ เจตเจฟเฉฑเจ เจชเจนเจฟเจฒเฉ เจธเจฅเจพเจจ เจคเฉ เจฐเจฟเจนเจพ เจ
เจคเฉ เจเจธเจจเฉ เจซเจฟเจฐ เจคเฉเจ เจธเฉเจจ เจคเจเจฎเฉ เจคเฉ เจเจฌเฉเจพ เจเจฐ เจฒเจฟเจเฅค เจตเฉฐเจถ เจจเฉ เจเจ เจตเจพเจฐ เจซเจฟเจฐ เจธเจเฉเจฒ เจฆเจพ เจจเจพเจ เจฐเฉเจถเจจ เจเฉเจคเจพเฅค เจเจธ เจคเฉเจ เจชเจนเจฟเจฒเจพเจ เจตเฉ เจตเฉฐเจถ เจธเจเฉเจฒ เจฒเจ เจเจ เจคเจเจฎเฉ เจเจฟเฉฑเจค เจเฉเฉฑเจเจฟเจ เจนเฉเฅค เฉเจฟเจฒโขเจพ เจชเจงเฉฑเจฐเฉ เจเจฟเฉฑเจค เจจเจพเจฒ เจนเฉ เจตเฉฐเจถ เจฆเฉ เจเฉเจฃ เจฐเจพเจ-เจชเจงเฉฑเจฐเฉ เจเฉเจฎ เจฒเจ เจนเฉ เจเจเฅค เจเจน เจฎเฉเจเจพเจฌเจฒเจพ เจฒเจพ-เจฌเจฒเจพเจธเจฎ เจธเจเฉเจฒ เจตเจฟเจเฉ เจนเฉเจเจเฅค เจตเฉฐเจถ เจฆเฉ เจเจธ เจถเจพเจจเจฆเจพเจฐ เจธเจซเจฒเจคเจพ เจคเฉ เจกเจพเจเจฐเฉเจเจเจฐ เจชเฉเจฐเจฟเฉฐเจธเฉเจชเจฒ เจงเฉเจฐเจ เจฌเจจเจพเจคเฉ เจ
เจคเฉ เจตเจพเจเจธ เจชเฉเจฐเจฟเฉฐเจธเฉเจชเจฒ เจถเจฐเจฎเฉเจฒเจพ เจจเจพเจเจฐเจพ เจจเฉ เจธเจเฉเจฒ เจฆเฉ เจเฉเจก เจเฉฐเจเจพเจฐเจ เจธเฉฐเจเฉเจต เจญเจพเจฐเจฆเจตเจพเจ เจ
เจคเฉ เจเฉเจ เจนเจฐเจชเฉเจฐเฉเจค เจธเจฟเฉฐเจ เจจเฉเฉฐ เจตเจงเจพเจ เจฆเจฟเฉฑเจคเฉเฅค เจธเจเฉเจฒ เจฆเฉ เจฎเฉเจจเจเจฎเฉเจเจ เจจเฉ เจตเฉฐเจถ เจจเฉเฉฐ เจตเจงเจพเจ เจฆเจฟเฉฐเจฆเฉ เจนเฉเจ เจฐเจพเจ-เจชเจงเฉฑเจฐ เจคเฉ เจตเฉ เจเจฟเฉฑเจค เจนเจพเจธเจฒ เจเจฐเจจ เจฒเจ เจถเฉเจญเจเจพเจฎเจจเจพเจตเจพเจ เจฆเจฟเฉฑเจคเฉเจเจเฅค เจฌเฉเจฐเฉ เจฎเฉเจฎเฉเจฐเฉเจ
เจฒ เจเจเฉเจเฉเจถเจจเจฒ เจเจเจก เจฎเฉเจกเฉเจเจฒ เจเจฐเจธเจ เจฆเฉ เจ
เจเจพเจฆเจฎเจฟเจ เจธเจเฉฑเจคเจฐ เจกเจพ. เจ
เจจเฉเจช เจฌเฉเจฐเฉ เจจเฉ เจตเฉฐเจถ เจจเฉเฉฐ เจตเจงเจพเจ เจฆเจฟเฉฐเจฆเฉ เจนเฉเจ เจญเจตเจฟเฉฑเจ เจฒเจ เจถเฉเจญเจเจพเจฎเจจเจพเจตเจพเจ เจฆเจฟเฉฑเจคเฉเจเจเฅค เจเจนเจจเจพเจ เจเจฟเจนเจพ เจเจฟ เจตเฉฐเจถ เจจเฉเฉฐ เจตเจฟเจถเฉเจถ เจฐเฉเจช เจคเฉเจ เจเจฏเฉเจถเจจ เจซเฉเจธ เจตเจฟเฉฑเจ เจฐเจพเจนเจค เจฆเจฟเฉฑเจคเฉ เจเจพเจตเฉเจเฉเฅค